Medlem

Medlemmarna är grunden för all ideell föreningsverksamhet. Oavsett om du vill ta del av en kulturupplevelse, lära dig nya saker, fördjupa dina kunskaper, bekanta dig med nya människor, påverka samhället eller dansa folkdans blir det bättre och roligare att göra det tillsammans med andra. För att uppnå målet att bli Sveriges och Europas största assyriska förening behöver vi ännu fler engagerade medlemmar. Ett viktigt sätt att visa ditt stöd och uppskattning för verksamheten är att bli betalande medlem. Som medlem har du flera förmåner.

Ansök om medlemskap genom att fylla i dina uppgifter:

Medlemsförmåner

Som medlem i Assyriska föreningen kommer du att få löpande information om föreningens verksamhet och aktiviteter. Vi har medlemsförmåner som till exempel en årlig medlemsfest med middag och underhållning. Medlemmar får till reducerad kostnad hyra för vår lokal Sharokin (övervåningen). Så långt det är möjligt erbjuder vi avgiftsfria aktiviteter för barn och unga. Styrelsen ser hela tiden över vilka andra förmåner som medlemmarna kan erbjudas.

Håll dig uppdaterad om vad som händer i föreningen genom att följa oss i sociala medier, Facebook och Instagram. Meddela oss din mejladress, så får du löpande information om verksamheten och aktiviteter.

Medlemsavgift

Familj, två vuxna med barn 0 – 17 år, 500 kr/år.

Familj med hemmaboende barn i åldrarna 18 – 24 år tillkommer 100 kr/ barn/ år

Ensamstående 25 – 64 år 250 kr/år